سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه
طبقه بندی موضوعی

 

کاش می‌شد،کاش،عقاب،آرزو،سپیده طالبی،غزل،شعر کلاسیک

 

لوگوی غزل

 

کاش می شد عشق را  با یک  نگاه ابراز کرد
تا  به  آنی در دلش مهری  به  دل جاساز کرد

کاش می شد در خیالی، عکس یاری را  کشید
چهره اش خندان نمود  و  با دلش  پرواز کرد

کاش می شد  بی محابا  یک دهان  آواز خواند
با  سرودی  عاشقانه  ،  زندگی  را  ساز کرد

کاش می شد حرف دل را با همه بی‌پرده  گفت
نکته ها  را  بر شمرد  و  یکدلی  ، آغاز  کرد

کاش می شد  همچو شبنم  بر گلی  مشتاق  شد
عاشق  شمسی شد  و  شأن  جلیل  احراز  کرد

کاش می شد  درب  دکان  جفا  را  تخته  کرد
کارها   را   با  عدالت  در  محل   ممتاز کرد

کاش می شد بر قپان‌ها سنگ یکسانی  گذاشت
عاشقی کرد   و  به  لطفش  مهربانی  باز کرد

کاش می شد  تا  به  باورها  رسید  و  دیدشان
خانه ‌ی  تردید  را هم  از  یقیـن ، افراز  کرد

کاش می شد  با  دعایی  رمز  فردا  را  گشود
دل  به  دریا  داده  و  در زندگی  اعجاز  کرد

کاش می شد  تا  به  آزادی  بمانی  در  مسیر
مام میهن  را   برای   مردمش   نوساز  کرد

کاش می شد کاش ها را  در دلم  از ریشه کند
بال  و  پر را با شجاعت چون عقابی باز کرد

 


لوگوی غزل

نظرات  (۳)

این شعر عاشقانه را برای بخش :

عشق معجزه و عنصری الهی!

با نام خودتان ، منتشر می‌کنم.

فقط وزنهای عروضی را ذکر کنید و خودم تقطیع هجایی انجام می‌دهم. 

راستی! دارم آموزش کتاب شاعرشو ، نویسنده شو را می نویسم تا روزی کلاس هم برگزار کنم. پی دی اف دانلود را هم در سایتم می گذارم.

www.ashkhani.ir

اشکان ارشادی از کرمانشاه 

 

پاسخ:
درودها بزرگوار
سپاس از لطفتان
وزن عروضی شعر (فاعلاتن - فاعلاتن - فاعلاتن – فاعلن) می باشد
خوشحال شدم از شروع کار تازه تان
سپاس که همراه هستید


کاش می شد تا به باورها رسید و دیدشان
خانه ‌ی تردید را ، از یقیـن ، افراز کرد....

 

درود بسیار عالی وغم انگیز گلم

 

سبزباشی

پاسخ:
سلام مهربان
و سپاس از بودنتان

پاینده باشید
  • شادان شهرو بختیاری
  • سلام و عرض خوش آمد خانم طالبی گرانمهر

    نبض قلب و قلم تان پر طپش

    پاسخ:
    درودها و سپاس بیکران استاد گرانقدرم
    ممنون از لطفتان
    پایدار بمانید و شاد و سلامت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">