سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه
طبقه بندی موضوعی

دل یار

 

 آهنگ: دل یار

 خواننده: سارا‌ نائینی

 آهنگ: انوشیروان روحانی

 ترانه‌ سرا: دلشاد امامی

 

 

 

 


 متن ترانه را در ادامه میتوانید ببیند:

لوگوی موسیقی

 

راه، رویامو چطو دزدید

من یلدام، شب دور از خورشید
باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چو گیاهی مرموز، رویید
او رویید و درخت از این همه درد، چو نگاهم خشکید

تا دیروز قدمی بردار
من رو باز به شروعش بگذار
تو زیبایی و بی‌پروایی و من که از این دلتنگی، بیمار
با من حوصله کن در این شب کور، تو همیشه دل‌یار

تو شبِ بیدارِ منی
همه جا تکرارِ منی
گر چه بی من
گر چه که دور
دلِ من، دل‌یارِ منی

تو شبِ بیدارِ منی
همه جا تکرارِ منی
گر چه بی من
گر چه که دور
دلِ من، دل‌یارِ منی

نور، آرام به درخت بارید
برگ، رقصان به سقوطش خندید
باز پاییز شد و باد چرخید و هوس، چو گیاهی مرموز، رویید
او رویید و درخت از این همه درد، چو نگاهم خشکید

ماه، پنهانه و راه، دشوار
من در حال غروبم این بار
باش در خوابم و در بیدارم و من رو در این تنهایی، نگذار
با من حوصله کن در این شبِ کور، تو همیشه دل‌یار

تو شبِ بیدارِ منی
همه جا تکرارِ منی
گر چه بی من
گر چه که دور
دلِ من، دل‌یار منی

تو بگو درمانِ تو چیست
تو بگو دل‌یارِ تو کیست
تو بگو این‌ها همه رو
سببی جز فاصله نیست

تو شبِ بیدارِ منی
همه جا تکرارِ منی

گر چه بی من
گر چه که دور
دلِ من، دل‌یارِ منی
دلِ من، دل‌یارِ منی
دلِ من، دل‌یارِ منی




(دلشاد امامی)

لوگوی موسیقی

نظرات  (۴)

واقعا راه ، رویای آدمی رو می دزدد!

 

تو شبِ بیدارِ منی
همه جا تکرارِ منی

 

تو بگو درمانِ تو چیست
تو بگو دل‌یارِ تو کیست
تو بگو این‌ها همه رو
سببی جز فاصله نیست

 

خیلی چسبید. 

 


متاسفانه یکی از دکلمه های شما را که هفته‌ای پیش شنیدم نمی یابم؟

می خواستم بپرسم هُرم خواندید که من قبلش فکر کردم هرم است! معنایش؟ همان نفس گرم منظور است؟ 

صُوَر را همانند سور در چهارشنبه سوری می خوانید! ولی با ص نوشته اید و ما داریم صُوَر فلکی! اگر اشتباه میکنم! درستش را برایم بگویید.

 

گر خطا گفتیم اصلاحش تو کن 

مصلحی تو، ای تو سلطان سخن

 

تشکر ، اشکان ارشادی هستم از کرمانشاه 

پاسخ:
درود بر شما
جناب ارشادی گرامی

خرسندم ترانه را دوست داشتید بزرگوار

سپاس که همراهید

به آهنگ های منم سر بزنین پشیمون نمیشید 😄

پاسخ:
درود نازنین
به روی چشم
آدرس بگذارید حتما

  • فاطمه حیدری (رضوان)
  • سلام مهربانو جان 

    موسیقی بسیار زیبا و گوش نوازیست

    تشکر بابت انتخاب خوبتون

     

    پاسخ:
    سلام مهربان رضوان عزیز

    سپاس برای همراهی و لطفتان

    پاینده باشید و تندست
  • شادان شهرو بختیاری
  • درود و سپاس خانم طالبی گرانمهر

    زیبا بود

    بخصوص با صدای بانو نایینی

    پاسخ:
    سلام  عرض ادب و احترام
    جناب استاد شهرو گران ارج

    سپاس از همراهی و نظر لطفتان
    بله جناب استاد کاملا درست میفرمایید،
    بانو نایینی صدای دلنوازی دارند

    شاد باشید و سلامت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">