سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه
طبقه بندی موضوعی

هورمون های شادی آور

 

لوگوی نمایش فیلم

 

چطور بدون نیاز به دارو می‌توانیم سبب ترشح هورمون‌های (به اصطلاح) شادی‌آور در بدنمان شویم؟!

 

ساده ترین راههایی را که می‌توانیم بدون نیاز به دارو باعث ترشح هورمون‌های (به اصطلاح) شادی‌آور در بدنمان شویم ، در این فیلم کوتاه مشاهده بفرمایید.

 


 

نظرات  (۱۰)

سلام 

من این آدرست را لینک کردم. شما اگر دوست داشتی آدرس سایتم را لینک کن تا سایتم پر رونق شود. اگر مطلبی از مطالبت را مناسب دیدم حتما با ذکر نامت در سایتم می گذارم. که من اغلب مطالبم را خودم می نویسم مگر آنکه همکار و نویسنده‌ای بی ری پیدا شود. منهم شاعرم ، اوزان عروضی هم واقفم.

برای چندین ماه دیگر کانال بدنسازی میزنم و فیلم آپلود میکنم. 

در مورد یوگا نیز همچنین! 


دنبال جمع کردن مخاطب پایدار با ارسال نظرات منطقی و با ربط هستم.


جزوه‌ای از حرکات یوگا دارم جمع‌آوری می‌کنم که فنون افزایش قد نیز داراست.!


از مطالب و شعرهایت لذت بردم.


خواستی دیدگاه بگذاری در سایتم بگذار 

 

تشکر 

پاسخ:
درودی دگر باره

سپاس از لطفتان
منتظر مطالب شما در خصوص یوگا هستم

تندرست باشید

سلام 

هورمون های شبه مخدری را بدن از طریق فرمان مغز ترشح می‌کند.

حتما فردا می بینم یعنی از نت صبحانت استفاده می‌کنم.

تشکر از مطلبت 

پاسخ:
سلام و درودها جناب ارشادی گرامی

خیلی خوش آمدید بزرگوار
ممنون که همراه شدید با این پست و سپاس برای توضیحی که در خصوص هورمون ها مرقوم فرمودید

پاینده باشید
  • فاطمه حیدری (رضوان)
  • سلام بانوی گران قدر 

    پست بسیار خوبی بود 

    تنها راه شاد بودن مثبت اندیشی است 

    ممنون بابت انتخاب خوبتان

    پاسخ:
    سلام رضوان بانوی عزیز
    سپاس از لطفتان نازنین
  • ...رهگذر...
  • گفته بودند بخندید که درمان غم است...

    من بخندیدم و اکنون، غمم اما بجاست...

     

    #...رهگذر...

    پاسخ:
    درودها گرامی

    و سپاس ...
    جای زدن خنجر از پشتش هست
    رد ضربات لگد و مشتش هست
    دارد خفه می کند مرا دلتنگی
    بر روی گلوم جای انگشتش هست

    # جلیل صفربیگی
    پاسخ:
    درودها گلم

    سپاس بیکران
  • دنیا غلامی
  • درود عااااالی بود

     

    دعوتی گلم

    پاسخ:
    درودها مهربانوی نازنین
    سپاس از لطف و دعوت تان مهربان
  • ...رهگذر...
  • آه از این احمقانه هایی که برچسب عاشقانه به خود گرفته اند...

     

    #...رهگذر...

    پاسخ:
    درودها جناب رهگذر گرامی
    خوش آمدید و سپاس

  • شادان شهرو بختیاری
  • درود خانم طالبی گرامی

    بسیار عالی بود

    سپاس از این اشتراک 

    پاسخ:
    درودها استاد گرامیم
    خوش آمدید و سپاس از توجه تان
    پاینده باشید

    درود بر شما 

    بسیار سودمند بود

    پاسخ:
    درودها استاد گرامی
    خوش آمدید
    خرسندم سومند بود برایتان بزرگوار

    :)

    پاسخ:
    درود بر شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">