سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه
طبقه بندی موضوعی

 

نقطه هیچ یا خودِ خودم
 

لوگوی غزل

 

در پیِ خود چه سال ها به سختی دویده‌ام
گمان شود  به نقطه‌یِ هیچِ خود رسیده‌ام !

در این  دیار ، چه غریبانه ،کس مرا ندید

چرا   که   زیرِ  بارِ   ظلمِ  دنیا  خمیده ام

کویرخشک و سرد و تنها ، بی ستاره‌ ای
سراب سبز رستن‌ ام را  به خواب دیده‌ام


چه  فصل ها  به  زندگی ام دیده شدند باز
که  بیشتر از آنچه  باید  محنت  کشیده ام

من  این  مسیر را  که رفتم  به  اعتماد او

چه  بی مرام ها  بدیدم  و  اینک  بریده ام

رسیده ام   به   انتهایِ   این   ناگوار  تلخ
ولی  چه غم  عمیق تر خودم  را  شنیده ام !



لوگوی غزل

نظرات  (۳)

همیشه دل نگران تو بوده ام، کم نیست

همیشه دل نگران ِ کسی که در راه است

# رویا باقری

پاسخ:
درودها عزیز دل
سپاس از شعر زیبایی که انتخاب نمودی

ما دو پیراهن بودیم

بر یک بند...

یکی را باد برد،

دیگری را

باران هر روز خیس می کند...

 

"رویا شاه حسین زاده"

پاسخ:
سلام و سپاس مهربان

که بیشتر از آنچه باید محنت کشیده ام ...

 

درود عالی وبسیارغم انگیزگلم

 

قلمت مانا

پاسخ:
درود مهربانترین ها
دنیای شیرین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">