سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه
طبقه بندی موضوعی

 

غروبی خفه

 

لوگوی شعر مثنوی

 

خانه امروزچه بی روح وغروبی خفه بود
آسمان  نیز  که  اندوهِ   دلش   بر  کفه بود

دختر
ک بود پیِ‌ گوشه‌یِ  دنجی و  سکوت
نا شکیبانه  دل
  و  روحِ  غمینش  فرتوت

مانده 
تا   با   دلِ  خود  خلوتی   آغاز کند
پای
افسوس   و  دریغا   به  دلش  باز کند

مادری  بُهت زده 
،‌  کُنجِ  حیاط  و حیران
و  برادر  پُر
از  گفت و  شنود  و  حرمان

همه درفکرچرا و چه شده ،
حسرت و غم
قصه‌ی بودن و رفتن ،
به یکی لحظه و دم

خانه دلتنگِ‌ کسی مانده  در این حال‌ و هوا
که   غریبانه   پناهش  شده    آغوشِ   خدا

زندگی  می‌رود
 و  نقطه‌ی  پایان  نزدیک
نیست دیگر پدری ،  خانه شده بس تاریک

 

 

لوگوی شعر مثنوی

نظرات  (۲)

  • من خودم نیستم
  • عالی

    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم
  • دنیا((رزسیاه ))
  • زندگی می رود ونقطه ی پایان نزدیک ...

    درود عالی وغم انگیزگلم

    قلمت مانا

    پاسخ:
    درودها نازنین
    سپاس از حضور و دلگرمی تان
    شاد و تابنده باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">