سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه
طبقه بندی موضوعی

آرزوها


با هم گوش کنیم به ترانه (آرزوها) با شعر نیمایی زیبای مهدی اخوان ثالث و صدای زیبای بانو گیتی پاشایی

«آرزوها»

خواننده: گیتی پاشایی

شعر: مهدی اخوان‌ثالث

 





yes متن کامل شعر در ادامه قابل مشاهده است.

لوگوی موسیقی

<<آرزوها>>

 درآمد
 چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم

 چه ها که می بینم و باور ندارم
 چه ها ،‌چه ها ، چه ها ، که می بینم و باور ندارم
 مویه
 حذر نجویم از هر چه مرا برسر آید
 گو در آید ، در آید
 که بگذر ندارد و من هم که بگذر ندارم
 برگشت به فرود
 اگرچه باور ندارم که یاور ندارم
 چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم
 مخالف
 سپیده سر زد و من خوابم نبرده باز
 نه خوابم که سیر ستاره و مهتابم نبرده باز
 چه آرزوها که داشتیم و دگر نداریم
 خبر نداریم
 خوشا کزین بستر دیگر ، سر بر نداریم
 برگشت
 در این غم ، چون شمع ماتم
 عجب که از گریه آبم نبرده باز
 چه ها، چه ها، چه ها که می بینم و باور ندارم

 چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم

 


لوگوی موسیقی

نظرات  (۳)

 پست ها همیشه عاااااااااااااااالی گلم

پاسخ:
سلام دنیای بزرگ و مهربان
خوش آمدی به دنیای کوچک من
و سپاس
  • فاطمه حیدری (رضوان)
  • درود بانوی مهربان 

    چه آرزوها که من داشتم و دیگر ندارم...

    خیلی زیبا بود 

    پاسخ:
    درودها نازنین بانو
    و سپاس از همراهی تان
  • شادان شهرو بختیاری
  • درود بر مهربانو طالبی گران مهر

    عالی بود

     

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    جناب استاد شهروی گرانمهر
    ممنون از همراهی و لطف تان
    پاینده باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">