سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه
طبقه بندی موضوعی

لبهای شروع

 

لوگوی شعر نیمایی سپیده طالبی

 

می‌شود باز تو باشی که بیایی و بمانی
به دلم شور ببخشی
و  مرا نیز بخوانی
 
مثلِ تعریفِ جدیدی
خودِ آرامشِ مطلق
تو همان حسّ ِ تبسّم
روی لبهای شروعی
که لطیفی و مدیدی
 
می‌شود باز بیایی بشوی مایه ‌ی اعجاز
به همان درد فرح زا
به خدا کاش تو باشی‌که دچارم بکنی باز
 
تو بیایی بزنی کاش به این تب
به دلِ داغیِ مردادِ وجودم
مثلِ یک حسّ ِ قدیمی
بشوی تازه نسیمی، بوزی به تارِ بودم
 
خسته ام من ز هیاهو
این همه حیله و نارو ،  چه همه پرسش و واجو
چه بگویم من از این حسّ ِدو پهلو

یک بغل غصّه کنار ِگل شب بو

منتظر مانده نگاهش به ستاره

کاش می‌شد که دوباره
بشوی رد ز کنارم شده حتی به نظاره
نفسم نیز بیفتد به شماره
بشوم باز عزیزت به یکی چشمْ‌ اشاره !


 

لوگوی شعر نیمایی سپیده طالبی

نظرات  (۴)

  • فاطمه حیدری (رضوان)
  • درود بانو

    بسیار زیبا 

    قلمتان همیشه جاری باد 

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب بانوی گرامی
    سپاس از لطف و همراهی تان
    پاینده باشید
  • محسن رحمانی
  • واقعا شعر خیلی زیباییه. 

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    خوش آمدید و سپاس برای همراهی تان

    منتظر مانده نگاهش به ستاره ...

     

    درود زیبااااا وغم انگیز گلم

     

    قلمت سبز

    پاسخ:
    سلام دنیا جان
    ممنون از همراهیت نازنین
    زیبا نگاه شماست مهربان

    +++++

    پاسخ:
    درود بر شما
    و سپاس از همراهی تان بزرگوار
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">