سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه

سپید هستم

سپیدانه
طبقه بندی موضوعی

Qui saura

 

بشنوید ترانه‌ی زیبای فرانسوی " چه کسی می‌داند..."

 

ترانه‌ی : Qui saura   چه کسی میداند....

خواننده : Clémence_Saint_Preux

متولد : ۲۹ نوامبر ۱۹۸۸ در Neuilly-sur-Seine

 

 

 

لوگوی موسیقی

متن ترانه
----------

Mon petit message
پیغام کوتاهم


Au fil de l'eau
تو مسیر آب


Cherche un passage
دنبال یه راه میگرده


Dans les roseaux
لا به لای نی ها


Il vogue, divague
اون روی آب سرگردونه


Dans le courant
تو جریان آب


Au gré des vagues
شناور روی موج ها


Du mauvais temps
تو هوای بد

 

Mon petit message
پیغام کوتاهم


Fait son chemin
راهش رو پیدا میکنه


Croise des regards
به نگاه ها برمیخوره


Mais ne dit rien
اما هیچی نمیگه


Il saura bien
اون خوب بلده


Trouver par là
اون اطراف


Les yeux d'un prince
چشم های یه شاهزاده


Le coeur d'un roi
قلب یه پادشاه رو پیدا کنه

 

Qui saura comment faire
کی میدونه چیکار میشه کرد


Comprendre les signes
تا نشونه ها رو فهمید


Lire entre les lignes
تا متوجه اوضاع شد


Qui saura comment faire
کی میدونه چیکار میشه کرد ؟


Comment me parler
چطور میشه با من حرف زد


Et comment m'écouter
چطور میشه به حرف من گوش داد

 

Mon petit message
پیغام کوتاهِ


En vagabond
آواره و سرگردونم


A du courage
شهامت داره


Pour sa mission
برای ماموریتش


Rien ne l'arrête
هیچ چیز جلودارش نیست


Il se faufile
اون راه خودش رو باز میکنه


Écoute aux portes
گوش وایمیسته


Et se défile
و فرار میکنه

 

Mon petit message
پیغام کوتاهم


N'a peur de rien
از هیچی نمیترسه

 

C'est du soleil
اون از خورشیده


C'est mon destin
اون سرنوشت منه


Il dit les mots
اون حرفهای


Qui rendent heureux
خوشحال کننده میزنه


Fait ce qu'il faut
اون کار درست رو انجام میده


Pour tes aveux
تا تو اعتراف کنی

 

Qui saura comment faire
Comprendre les signes
Lire entre les lignes
Qui saura comment faire
Comment me parler
Et comment m'écouter

Qui saura comment faire
Comprendre les signes
Lire entre les lignes
Qui saura comment faire
Comment me parler
Et comment m'écouter

 

لوگوی موسیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">